Ontbijtservice

De tieners van tienerclub Manna gaan vroeg uit de veren om voor u een ontbijtje klaar te maken.

U kunt een ontbijtpakket bestellen voor een bedrag van € 7,50 per ontbijtpakket. Wij brengen het ontbijtpakket gratis tussen 8:00 en 10:00 uur bij u aan huis als u in Linschoten of Montfoort woont.

Graag verzoeken wij u om bij bezorging contant te betalen.
U heeft tot vrijdag 3 april 12:00 uur 's middags de tijd om aan te melden.

Het ontbijtpakket bevat:
- 1 Croissant
- 2 Kaiser bolletjes
- 1 Plakje kaas
- 1 Plakje ham
- 1 Gekookt ei
- 1 Cupje jam
- 1 Portie hagelslag
- 1 Appelsientje sinaasappelsap
- 1 Cupje boter

Prijs: € 7,50 per pakket

Bestellen via het actieformulier

Djembé workshop: ‘Praten via Afrikaanse trommels’

Je hebt ze vast wel eens gehoord en gezien: van die grote Afrikaanse trommels, djembé's. Weet je wat zo leuk is? De verschillende ritmes vormen een eigen taal. Praten via Afrikaanse trommels!

Vanaf 11.00 uur laat Linschotenaar Nico van Asdonck ons kennismaken met de djembe en Afrikaanse ritmes.

Het eerste gedeelte is gericht op kinderen van groep 1 tot 6. Een spannend jungle-avontuur, waarbij de kinderen actief meedoen door op de trommel de bijbehorende jungle- en dierengeluiden te verklanken. Trommel jij mee?

Vervolgens verzorgt Nico een workshop voor jong en oud van 45 minuten.
We starten met een 'warming up'.  Vervolgens begint het echte werk en leren we in 10-15 minuten bepaalde basisritmes op de trommel. Het laatste kwartier is ingewikkelder. Dan is er een percussie: een samenspel.

Welk verhaal ga jij al trommelend vertellen? Schrijf je in voor een van de workshops.
De opbrengst is volledig bestemd voor het goede doel!

- Intro voor de kinderen van groep 1 tot 6  (€ 1,50 p.p.)
- Workshop 1: 11.15 - 12.00 uur (€ 5,00 p.p.)
- Workshop 2: 12:15 - 13.00 uur (€ 5,00 p.p.)

Inschrijven via het inschrijfformulier.

Verkoop lekkernijen

De meiden van meisjesclub MIRJAM II hopen op de actiedag van zaterdag 4 april vanaf 10.00 u tot 13.00 u op het parkeerterrein van bakker Verweij met een kraampje vol met lekkernijen te staan. Zij gaan deze heerlijkheden zelf te gaan bakken en versieren in de bakkerij van bakker Verweij te Woerden.

Sla uw slag en kom !!!!!!

Musicalvoorstelling 'Jona'

Wie kent het niet: het spannende verhaal van Jona die werd opgeslokt door een grote vis. Hij moest naar Nineve, maar wilde niet. Over dit prachtige verhaal heeft kinderkoor Emanuel voor het actieweekend een musical ingestudeerden verzorgt voor ons 2 voorstellingen in De Wingerd.
Ook zo benieuwd hoe zij dit gaan verbeelden en wie welke rol heeft? Kom kijjken en genieten!

Voorstelling 1: 15.30 uur - 16.30 uur
Voorstelling 2: 19.00 uur - 20.00 uur

- Vanwege de actualiteit rondom het coronavirus is besloten deze activiteit uit te stellen -

BBQ

Wat was het vorige keer gezellig: de afsluitende BBQ voor jong en oud. Een gezellig samenzijn dat je niet wilt missen. U / jij komt toch ook?

Inschrijven via het inschrijfformulier. Kosten: € 5,00 p.p.

Zaterdag 4 april 17.00 - 20:00 uur | actieterrein

- De familiebingo van vrijdagavond combineren we nu met de BBQ op zaterdag en wordt georganiseerd door tienerclub Joy -

Victoriabrood SintJansProject

Kerk WebApp