Biedingsproces tijdens livestream

Om de spanning te verhogen is er vrijdag 27 november om 19.30 uur een live-stream verbinding met de veilingvloer. Naast de laatste informatie over het Zambia-project krijgt u van de veilingmeester interactief (!) de mogelijkheid om een allerlaatste bod uit te brengen.

Om het bieden tijdens de livestream interactief en op tempo te kunnen laten plaatsvinden hebben we een WhatsApp groep Zambia-veiling aangemaakt. Het aanmelden kan op eenvoudige wijze door (in Whatsapp) onderstaande QR code te scannen of (met uw smartphone) er op te klikken.

U kunt dat vanaf nu al doen. Zo bent u helemaal klaar om deel te nemen aan de veiling!

Het bieden gaat eenvoudig en snel: op aangegeven van de veilingmeester kunt u gedurende 60 seconden uw bod uitbrengen door het bedrag te appen. Dit is interactief: u ziet ook direct wat anderen bieden en kunt hierop zo nodig direct reageren met een tegenbod. Zodra de veilingmeester de kavel sluit kan niet meer geboden worden. Degene met het hoogste bod is de gelukkige eigenaar van het veilingobject geworden.

Lukt dit niet, neem dan even contact met ons op via 06-13418177 (Rob).

Taartenactie SintJansProject

KerkKlanken 3e kwartaal 2024