Bier- en wijnproeverij

Uniek in Linschoten: een bier- en wijnproeverij ineen. Gezellig om te doen met je vrienden of vriendinnen, familie, of wellicht met je collega's om de week af te sluiten. De één een bierproeverij en een ander liever wijn? Geen probleem!

Bierproeverij

Speciaal bier drinken is ontzettend populair geworden. Wij laten je 5 biertjes proeven met een heerlijke borrelplank, een verrassend gerechtje en tot slot een bittergarnituur. Bij elk biertje vertelt onze 'biersommelier' een verhaaltje over waarom voor deze combinatie is gekozen.

Wijnproeverij

Ben je meer een wijnliefhebber, dan kun je natuurlijk ook kiezen voor een wijnproeverij. Onze 'wijnsommelier' laat je 5 wijnen proeven met een verrassende borrelplank, een passend gerechtje wat mooi samengaat met de wijn en tot slot een plateau met diverse kazen.

Naast smaakvol is deze proeverij erg leerzaam. Wat er in je mond gebeurt en wat belangrijk is bij de combinatie van bier/wijn en spijs, komt uitgebreid aan bod. Genieten van de geweldige samenhang, uitdagend contrast, gemaskeerde smaken en subtiele nuances. Een uitdaging voor de zintuigen. Dit wil je niet missen! Wat wordt het: bier of wijn?

Zowel de bier- als de wijnproeverij bedragen € 29,95 per persoon, dit is inclusief 5 bieren of 5 wijnen en de bijbehorende hapjes. VOL=VOL

Vrijdag 4 april 2020 | 21:00 - 23:00 uur | Linschoten | Actieterrein

- Vanwege de actualiteit rondom het coronavirus is besloten deze activiteit uit te stellen -

KerkKlanken 2e kwartaal 2024