Ontdekkenkring

De ontdekkenkring is op dinsdag 9 september weer gestart om 20.00 uur. Het afgelopen seizoen hebben wij het Evangelie van Lucas behandeld. Daar gaan we ook dit seizoen verder mee. Het is opgedeeld in lessen die een aantal verzen van een hoofdstuk behandelt. We streven ernaar om elke 3 weken samen te komen. De groep bestaat uit 8 personen, afkomstig uit Linschoten en Montfoort. Wat ons het meest aanspreekt is het met elkaar doornemen van een bijbelgedeelte. Je ontdekt iets nieuws of de tekst wordt ineens duidelijk. Iedereen heeft zo op zijn of haar wijze een verrassende bijdrage. In een ontspannen sfeer zijn wij zo gericht op het Woord van God. Aan het eind van het seizoen sluiten wij met een heerlijke maaltijd af. Geïnteresseerden zijn van harte welkom om onze kring te komen versterken.

Namens de kring,
Sjef Verkerk, sjefverkerk@gmail.com