Financien

In de zondagse erediensten zijn er de gewone en extra collecten voor Kerk en eredienst. Bij de uitgang is er een inzameling voor het onderhoudsfonds.

Voor alle collecten kan gebruik gemaakt worden van collectemunten. Hierdoor zijn ook deze giften fiscaal aftrekbaar (en kan er dus meer aan de kerk gegeven worden !)

Collectemunten zijn verkrijgbaar iedere 3e donderdag van de maand van 20.00 tot 20.30 uur.
Contactpersoon: Corne Oppelaar, Raadhuisstraat 6, Tel. 416445, E-mail collectemunten@hervormdlinschoten.nl

Heel belangrijk is ook de jaarlijkse vrijwillige-bijdrage-actie, die begin januari in het kader van de landelijke actie “KERKBALANS“ wordt gehouden. Het is goed als de gemeente haar financiële verantwoordelijkheid beleeft als een geestelijk gebeuren dat plaats vindt “voor het aangezicht des Heeren”.

Rekeningnummers van het College van Kerkrentmeesters:
NL60RABO0336301855
NL20RABO0336303157 (alleen t.b.v. collectemunten)