Kavel 8 - Bier- en wijnproeverij (kaart voor 2 personen)

Exclusief voor de Zambia-veiling: een bier- en wijnproeverij ineen. Gezellig om te doen met je vrienden, vriendinnen of familie. De één een bierproeverij en de ander liever wijn? Geen probleem!

Bierproeverij

Speciaal bier drinken is ontzettend populair geworden. Wij laten je 5 biertjes proeven met een heerlijke borrelplank, een verrassend gerechtje en tot slot een bittergarnituur. Bij elk biertje vertelt onze 'biersommelier' een verhaaltje over waarom voor deze combinatie is gekozen.

Wijnproeverij

Ben je meer een wijnliefhebber, dan kun je natuurlijk ook kiezen voor een wijnproeverij. Onze 'wijnsommelier' laat je 5 wijnen proeven met een verrassende borrelplank, een passend gerechtje wat mooi samengaat met de wijn en tot slot een plateau met diverse kazen.

Naast smaakvol is deze proeverij erg leerzaam. Wat er in je mond gebeurt en wat belangrijk is bij de combinatie van bier/wijn en spijs, komt uitgebreid aan bod. Genieten van de geweldige samenhang, uitdagend contrast, gemaskeerde smaken en subtiele nuances. Een uitdaging voor de zintuigen. Dit wil je niet missen! Wat wordt het: bier of wijn?

Deze activiteit vindt vanwege Covid-19 in het voorjaar 2021 plaats. Wat in het vat zit.....

Openingsbod: € 35
Aantal beschikbare kavels: 4
Aantal biedingen: 13
Hoogste biedingen:

Kavel 8a Kavel 8b Kavel 8c Kavel 8d
€ 65 € 60 € 61 € 75

Een bod uitbrengen? Klik hier.

Taartenactie SintJansProject

KerkKlanken 3e kwartaal 2024