Kavelstukken goederen- en dienstenveiling

Vanaf vrijdag 20 november 18:00 uur worden hier de kavelstukken gepubliceerd. Vanaf dat moment kunt ook u een bod uitbrengen op een of meerdere kavels.

Bij ieder kavelstuk is online zichtbaar hoeveel biedingen inmiddels al zijn uitgebracht en wat het hoogste bod op dat moment is. Dit blijft altijd spannend.....is er iemand die deze week een hoger bod gaat uitbrengen?

Om de spanning te verhogen is er vrijdag 27 november om 19.30 uur een live-stream verbinding met de veilingvloer. Naast de laatste informatie over het project en een videoboodschap vanuit de lokale gemeenschap in Zambia krijgt u van de veilingmeester de mogelijkheid om een allerlaatste bod uit te brengen. Doet u mee voor het goede doel? Eenmaal, andermaal.....verkocht!

De veiling sluit vrijdag 27 november 2020 om ca. 21.00 uur.

Taartenactie SintJansProject

KerkKlanken 3e kwartaal 2024