Online veiling Zambia

Wat was het een gave actie! Mede dankzij uw inzet, uw betrokkenheid en de professionele begeleiding van de livestream door de Zambia-veilingcommissie hebben we voor ons Zambia-project het prachtige bedrag opgehaald van netto:

€ 5.850

Jochem, Jonah, Remco en Thijmen bedankt voor jullie voorbereidingen, presentatie en afwikkeling! En ook natuurlijk Leanne bedankt voor het mooie promo-filmpje over het project!

Nog even terugkijken naar de opbrengst van de afzonderlijke kavelstukken of achtergrondinformatie over het project?  Dat kan hier.

De veiling onverhoopt gemist? En wilt u toch een bijdrage leveren aan deze actie? Goed nieuws! Dat kan via onderstaan de QR-code (iDealbetaling). Helpt u ons om van de totaalopbgrengst een mooi rond bedrag te maken? Alvast bedankt!

KerkKlanken 2e kwartaal 2024

Victoriabrood SintJansProject