HGJB Project 2023

Dit jaar doen we als gemeente met het jeugdwerk weer mee voor een diaconaal project! Dit zal grotendeels in het weekend na pasen plaats vinden (14/15 april). We doen dit keer weer mee met het project van de HGJB, met als thema 'Ik zie, ik zie, wat jij niet ziet' in Costa Rica. Meer over het project/doel kan op deze website worden gevonden.

Zie hieronder het voorlopige programma dat de komende tijd verder zal worden aangevuld. Het is fijn dat we na de afgelopen jaren weer de mogelijkheid hebben om dit met elkaar op te pakken!

Programma diaconaal project Actie Wanneer?
Mirjam I n.t.b. 14 & 15 april
David n.t.b. 14 & 15 april
Mirjam II Cup Cake verkoop 14 & 15 april
Daniel Stroopwafel verkoop 14 & 15 april
Joy n.t.b. 14 & 15 april
Manna Bioscoop 14 april
Manna Escape room 15 april
JV Niek n.t.b. 14 & 15 april
Kinderkoor Concert 22 april

HGJB Project 2023 - Actie van Kinderkoor Emanuel

Kinderkoor Emanuel gaat na het actieweekend een bijzonder eindconcert geven. Dit zal zijn op zaterdagmiddag 22 april. Het kinderkoor uit Wilnis werkt hier ook aan mee. Het concert begint om 17.00 uur

Het thema zal zijn: "Ik zie, ik zie wat jij niet ziet"
U bent van harte welkom om t komen kijken en luisteren!

Toegangskaartjes zijn verkrijgbaar bij Alida van Setten of Jacolien van Dijk. Prijs is 1,00 euro per ticket. Koop het liefst uw kaartjes vooraf, maar zolang er plek is kunt u dit ook doen bij de kerk. Er is ook een giftenpot aanwezig. De opbrengst is uiteraard ten behoeve van het HGJB Project. Tot dan!

Hervormde kerk Linschoten
Kerkplein 7,
3461 CL Linschoten

HGJB Project 2023 - Actie van Manna

Voor het HGJB Project hebben wij de komende 14 & 15 april naast een bioscoopavond ook een escaperoom georaniseerd. De HGJB Escaperoom is op zaterdag 15 april. Deze escaperoom is de gehele dag uit te proberen en vind plaats in de Wingerd. Het geld dat we daarmee ophalen gaat naar de projecten in Costa Rica. In de flyer die is toegevoegd kunt u uw kind en uzelf via de QR-code of via de onderstaande link aanmelden. Let op VOL = VOL!

HGJB Bioscoop Flyer

HGJB Escaperoom Flyer